INFORMATIONS FRÅGOR

VANLIGA FRÅGOR

Kommer jag att få samma produkt som jag ser på bilden?

Ja, i många fall kommer du att få samma produkt som du ser på bilden när du köper den. Det är dock viktigt att kontrollera köp- och returpolicy för att säkerställa att du kan returnera produkten om den inte är som förväntat.

Var kan jag se mitt kvitto?

Du kan hitta ditt kvitto i din e-postinkorg där det skickades till dig. Du kan också komma åt det genom att besöka din personliga kontosida på webbplatsen. Där borde det finnas en sektion för beställningshistorik eller kvitton där du kan se och ladda ner dina tidigare kvitton.

Hur kan jag returnera en produkt?

För att returnera en produkt, följ instruktionerna enligt butikens eller företagets returpolicy. Vanligtvis hittar du information om hur du returnerar en produkt på deras webbplats. Besök länken som tillhandahålls för att se deras policy för köp och retur. Där bör det finnas specifika steg eller anvisningar om hur du kan initiera en retur och vad som krävs från din sida för att processen ska gå smidigt. Om det finns några frågor eller oklarheter kan du också kontakta deras kundtjänst för ytterligare assistans.

SmartsWay Design AB

Byvägen 17 

445 32 Bohus

076 880 77 31 / 031 14 77 31

design@smartsway.se

INFORMATION OM OSS

KONTAKTA OSS FÖR ALLA FRÅGOR